چیپس خونگی doritos

0
Rate this post

چیپس دوستای عزیز… بفرمایید این ور بازار… چیپس خونگی عالی رو براتون آوردیم که از چیپس های موجود در بازار خیلی بهتره و طعم و عطر عالی داره… این چیپس با سس مخصوصش میتونه دلتونو آب کنه… فقط یبار امتحانش کنید دیگه چیپس های بیرون رو نمی خورید… قول!! بچه ها هم عاشقش میشن و هر روز اصرار میکنن تورو خدا بازم درست کن برامون!!!!

مواد مورد نیاز

یوفکا

آرد ذرت

رب گوجه فرنگی

روغن زیتون

چیپس خونگی

آب

نعنا خشک

پودر سیر

پیاز

نمک و فلفل

طرز تهیه چیپس خونگی

اول یک قاشق رب گوجه فرنگی و یک قاشق غ رب فلفل و نصف فنجان روغن زیتون نصف فنجان اب و نمک و نعنا خشک و اویشن و پودر سیر از هر کدوم نصف ق م و آرد ذرت ۱ ق غ پر رو خوب مخلوط کردم و یک عدد پیاز رو درشت خرد کردم و تو سس انداختم و در ظرف رو سیفون کشیدم و نیم ساعت تو یخچال استراحت دادم و بعد از یخچال خارج کردم و پیازها رو خارج کردم چون فقط باید سس رو طعم دار کنه.

حالا قدم آخر چیپس خونگی یوفکارو باز کردم از هر مدل یوفکا میتونید استفاده کنید و روش با فرچه از سس مالیدم و دو لایه کردم (عین فیلم) و برش مثلثی زدم تو سینی فر که کاغذ روغنی انداختم چیدم و تو فر گرم ۱۶۰ درجه گذاشتم ۷_۸دقیقه بمونه و خشک بشه و بعد فر رو خاموش کردم  و ۵ دقیقه گذاشتم تو فر خاموش بمونه و تردتر بشه و با دست زدن متوجه میشید که کاملا خشک شده و نباید اصلا نرم باشه بعد از فر خارج کردم و با ماست یا ماست موسیر سرو کردم.

چیپس خونگی مارو دوست داشتید؟ خوب بود؟ امیدواریم که ازش خوشتون اومده باشه و تونسته باشیم، نظرتونو جلب کرده باشیم… از همراهی گرمتون ممنونیم… آشپزی با ما … چیپس تردیلا رو هم میتونید آماده کنید و از چند نوع چیپس به عنوان تنقلات استفاده کنید…

اینستا:simin__nahani

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.