میلک شیک شکلاتی

0
Rate this post

خب دستور تهیه ی یه میلک شیک شکلاتی عالی رو براتون آوردیم که با توجه به طعم خنکی که داره برای روزهای گرم سال خیلی مناسبه. البته خیلیا هستن که تو چله تابستونم از طعم سرد این میلک شیک بدشون نمیاد و خیلی خیلی هم به انواع بستنی تو چله زمستون علاقمندن!!!! خارج از این بحث باید بگیم که این میلک شیک شکلاتی بسیار برای پذیرایی مناسبه و شما با یه سری تزیینات میتونید از مهموناتون تو یه عصر گرم تابستون یه پذیرایی خنک و زیبا داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا این دستور پخت رو که از یکی از همراهانمون بدستمون رسیده رو با هم دنبال کنیم و بتونیم یه دسر عالی تهیه کنیم.

دستور پخت شیرعسلی خانگی رو هم میتونید تو این سایت دنبال کنید.

#میلک_شیک_شکلاتی

عصر به خیر دوستان …

چی بهتر از این تو این گرما میچسبه آخه!!!!!!

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

مقداری شکلات به روش بن ماری آب کرده و با قاشق داخل لیوان یا ظرفی که میخواین میلک شیک شکلاتی رو سرو کنید به شکل نامنظم ریخته و در فریزر بگذارید.

یک لیوان شیر پرچرب + دو قاشق پودر کاکائو + یک لیوان بستنی وانیلی (میتوان پودر کاکائو رو حذف کرده و از بستنی شکلاتی به جای وانیلی استفاده کرد)

و اگر مایل بودید مقداری خامه (من حذف کردم)
همه را داخل مخلوط کن ریخته و میکس کنید. داخل لیوانی که با شکلات تزیین کردید ریخته و تزیین کنید … همین … دیدین چه آسونه؟؟؟
من برای تزیین  میک شیک شکلاتی از یک تکه کیک خیس شکلاتی، بیسکوییت اورئو، مارشمالو، خامه قنادی، شکلات و ترافل رنگی و شکلات آب شده استفاده کردم…

خوب اینم یه دستور تهیه ی عالی برای شما سخت پسندا که دوست دارن بهترین ها رو آماده کنن. از این دسر برای پذیراییهاتون استفاده کنید و از بی نقص بودن خودتون و دسرتون هم مطمئن باشید.

از اینکه همراهمون بودید و یه دسر شکلاتی عالی رو با هم یاد گرفتیم، از شما سپاسگذاریم

نوش جان …

کار زیبای دوست هنرمند:
@m_biriya

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.