موس تارت شکلاتی

0
Rate this post

رسپی موس تارت شکلاتی هدیه ی امروز ما به شماست. شکلات دوستا… بیایید که یه دسر فوق العاده داریم. اگه کیک شکلاتی دوست دارید، پس حتما این تارت شکلاتی هم مورد پسندتون واقع میشه… اگه هم دوست ندارید، بازم مورد پسندتون واقع میشه چون خیلی خوشمزست و با یبار امتحان حتما و حتما می پسندیدش… اما برای اینکه این تارت خوشمزه رو داشته باشیم باید چیکار کنیم؟ با ما همراه باشید تا طرز صحیح آماده کردن این تارت خوشمزه رو براتون بگیم….

#موس_تارت_شکلاتی

مواد مورد نیاز

پودر بیسکویت …….۲پیمانه و نصفی

پودر کاکائو …….۱قاشق سوپ خوری

کره ……۱۰۰ گرم

مواد موس:

شکر ……۳/۴ پیمانه

تخم مرغ …..۳عدد

پودر کاکائو …….۲قاشق سوپ خوری

کره …..۱۵ گرم

نسکافه …….۱قاشق سوپ خوری

آب …..۱/۲ پیمانه

ژلاتین …..۱و یک دوم قاشق سوپ خوری

خامه …..۱پیمانه

طرز تهیه موس تارت شکلاتی

قالب تارتی رو تهیه می کنید. اگه قالبتون کفش جدا میشه که مشکلی نداریم. ولی اگه جدا نمیشه، کفشو دو لایه سلفون بکشید و کنار بزارید.

پودر بیسکویت شکلاتی رو با پودر کاکائو و کره مخلوط کنید تا به صورت خمیر در بیاد. کف قالب و دیواره ها رو پوشش می دیم. داخل یخچال می زاریم و شروع به درست کردن موس می کنیم.

زرده و سفیده رو جدا کرده. سفیده را با مقداری شکر می زنیم و فرم می دیم. زرده را به همراه مابقی شکر و پودر کاکائو و کره با همزن می زنیم. نسکافه و ژلاتین را به آب سرد اضافه کرده. روی بخار کتری می زاریم تا کاملا یکدست بشه. بعد از حل شدن ژلاتین، مخلوط سفیده و ژلاتین را به زرده اضافه می کنیم. روی تارت می ریزیم. داخل یخچال می زاریم تا کاملا سفت بشه.

تارت ما برای سرو آمادست. با سلیقه ی خودتون به زیباترین شکل ممکن تزیینش کنید.

insta:@Atiyeh.azad.16

اینم از طرز تهیه موس تارت شکلاتی راحت و آسون… امیدوارم که تونسته باشید ازش استفاده کنید. مارو هم تو لحظات خوشتون فراموش نکنید. نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.