شیرینی کره ای

0
Rate this post

دستور پخت شیرینی کره ای خوشمزه و عالی رو براتون آوردیم که علاوه بر خوشمزگی زیاد، خیلی لطیفه و خوردنش لذت بخشه. پس با ما همراه باشید تا این شیرینی محشر رو آماده کنیم و ازش لذت ببریم. این شیرینی از طرف دوست خوبمون هست و لطف کردن و این دستورو با ما به اشتراک گذاشتن. پخت راحتی داره و در عین حال بدون رعایت نکات مهم نمی تونید از پس درست کردنش بر بیاید. پس دقت کنید و با رعایت نکات پیش برید.

اگر هم دلتون شیرینی های بیشتری میخواد که زمان موندگاریشون بیشتر باشه میتونید دستور پخت شیرینی آلمانی و شیرینی نعلی رو دنبال کنید و ازشون استفاده کنید. این شیرینی ها مدت زمان زیادی قابل نگهداری هستند. پس با ما همراه باشید.

مواد مورد نیاز

کره…..۱۰۰گرم

تخم مرغ…..۱عدد

آرد……۲پیمانه و یک چهارم پیمانه

پودر قند…..۱/۲ پیمانه

وانیل

طرز تهیه شیرینی کره ای

ابتدا کره رو بزارید به دمای محیط برسه. بعد با پودر قند الک شده مخلوط کنید و با همزن بزنید تا یکدست بشه. بعد تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. دوباره با همزن بزنید.

بعد آرد را اضافه کنید. خمیر نرم و لطیفی بدست می آید. داخل کیسه فریزر گذاشته در یخچال می زاریم تا استراحت کند. حدود یک ساعت استراحت بدهید. بعد بین دو کیسه باز کرده و قالب می زنیم.

روی سینی فر کاغذ انداخته و در فر از قبل گرم شده با درجه ۱۷۰ به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار می دهیم.. روشو شکلات تخته ای بن ماری شده و پر پسته می ریزیم.

خب شیرینی عالی و خوشمزمون که برای پذیرایی از مهمون عالیه چطور بود؟ پسندید؟ خوبه که خوشتون اومد چون ما هم خیلی این شیرینی رو دوست داریم. از این شیرینی برای پذیرایی کردن از مهموناتون استفاده کنید و هنرتونو به مهموناتون نشون بدید. از همراهیتون ممنونیم. موفق باشید. نوش جون

insta:@atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.