دسر هندوانه ای دارچینی

0
3/5 - (1 امتیاز)

دسر هندوانه ای زیاد داشتیم. که بیشتر شکل هندوانه بودن. اینبار براتون دسر با طعم هندوانه آوردیم. دسر هندوانه ای دارچینی یه دسر فوق العاده خوش طعمه که مزه ی تابستونو میده و میتونه یه ایده برای شب یلداتون هم باشه. با عطر خوب دارچین هم میشه گفت خیلی متمایز هستش و رنگ عالی هم داره. با ما همراه باشید تا یه نوع از ژله هدوانه ای رو بهتون آموزش بدیم.

این دسر تو هر فصلی قابل درست کردنه. به شرطی که بتونید هندونه پیدا کنید. تو فصل تابستون برای رفع عطش و گرما هم خیلی مناسبه و طعم خوبش به راحتی از زیر زبونتون نمیره.

مواد لازم :

دسر هندوانه ای دارچینی

آب هندوانه ۲ لیوان

نشاسته ذرت ۴ قاشق غذاخوری

شکر ۳/۴ لیوان

چوب دارچین (کوچک) ۱ عدد

اسانس وانیل چند قطره

پودر پسته مقداری برای تزیین دسر

طرز تهیه دسر هندوانه ای دارچینی

برای تهیه آب هندوانه باید گوشت هندوانه را با میکسر بزنید تا یکدست شود سپس از صافی رد کنید تا آب هندوانه بدست بیاید.

پودر نشاسته را با مقداری آب هندوانه مخلوط کنید و پس از اینکه خوب حل شد به بقیه آب هندوانه اضافه نمایید ، شکر ، چوب دارچین و اسانس وانیل را نیز به آب هندوانه اضافه کنید.

قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و با همزن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه مخلوط را هم بزنید تا کمی غلیظ شود سپس چوب دارچین را خارج کنید ، لیوان های سرو دسر را با آب مرطوب کنید سپس داخل لیوان ها را با دسر پر کنید و حداقل به مدت ۱۰ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا دسر خودش را بگیرد و سفت شود سپس با پودر پسته و یا هر چیزی که دوست دارید تزیین و سرو کنید.

امیدواریم که خوشتون اومده باشه از دسر هندوانه ای دارچینی ما… منتظر نظراتتون هستیم. نظراتتونو با ما در میون بذارید نوش جون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.