دسر بانوفی پای

0
Rate this post

دستور پخت دسر بانوفی پای برای شما دوستداران دسر! یه دستور پخت آسون و صد البته خوشمزه که میتونه به پذیراییتون یه رنگ و بوی خاص و تازه بده. بانوفی پای نوعی دسره که میتونید اونو تو مهمونی هاتون سرو کنید و ازش نهایت لذت رو ببرید.

با ما همراه باشید تا این دستور پخت ارسالی از دوستانمون رو با هم یاد بگیریم و با استفاده از اون از مهمونی هامون لذت ببریم و بتونیم اوج هنر و سلیقمونو نشون بدیم.

مواد لازم

 

شیرعسلی ۳۰۰گرم

بیسکوییت ساقه طلایی یا پتی بور یک بسته

کره۱۰۰ گرم

# دسر بانوفی پای

خامه صبحانه ۴۰۰ گرم (۲ بسته)

کنجد مقدار(دلخواه)

موز ۲عدد(بسته به اندازه موز و قالبتون)

طرز تهیه دسر بانوفی پای

ابتدا بیسکوییت رو داخل غذاساز ریخته و وقتی به صورت پودری در اومد با ۸۰گرم کره ذوب شده مخلوط میکنیم و این مواد رو ته ظرف مورد نظر ریخته و داخل یخچال میزاریم.

در ادامه دستور پخت دسر بانوفی پای ، شیر عسلی رو با یک فنجان آب ولرم و ۲۰گرم کره باقیمانده روی حرارت ملایم گذاشته و هر از گاهی هم میزنیم تا کف نکند (حدود یک ربع هم میزنیم تا کاراملی بشه).

سپس قالب را از یخچال در آورده یک لایه موز حلقه شده و یک لایه شیر عسل و یک لایه هم خامه را اضافه کرده و مجددا تکرار میکتیم و روی لایه آخر هم از پودر قهوه یا کاکائو استفاده میکنیم . …میتونید از کاکائو تلخ رنده شده هم استفاده کنید.
من بیسکویت رو پودر نکردم فقط خورد کردم ولی پودر بشه خیلی بهتره?

چون توی ظرف تک نفره سرو کردم کره رو با بیسکویت مخلوط نکردم که سفت نشه،ولی اگه خواستین توی قالب پای درست کنین حتما لازمه?برای اینکه شیرینی دسر اندازه باشه لایه شیر عسل رو زیاد نریزین مثل من?خامه بیشتر باشه

این دسر جزو دسرهای شیرینه،اگه با شیرینی میونه ندارین بی خیال این دسر بشین?

کاری از بانوی هنرمند:
@ashpazibanazi

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.