جوجه تابه ای با سس نارنج

0
Rate this post

جوجه تابه ای با سس نارنج یه غذای فوق العاده با مرغه که هم خوشمزست هم متفاوت!! اگه یه طعم متفاوت برای مرغ می پسندید، بهتره حتما این غذا رو امتحان کنید. این غذای مرغی عالیه و مطمئنا با یه بار امتحان کردنش، مشتریش میشه.مرغ زغالی استرالیایی  هم اگه یادتون باشه، یه غذای متفاوت و خوشمزه بود. غذاهای تکراری کم کم آدم رو از غذا خوردن پشیمون میکنه… پس چه بهتر که غذاهای متفاوت رو یاد بگیریم و از طعم لذیذ و متنوعشون لذت ببریم…

مواد مورد نیاز

سینه ی مرغ
روغن زیتون
کره
رب نارنج
آب جوشیده
نمک و فلفل
زعفرون

طرز تهیه جوجه تابه ای با سس نارنج

سینه مرغ رو حبه ای خرد کردم با کمی روغن زیتون و نمک و فلفل و کمی زعفرون مزه دار یکی دو ساعت تو یخچال تا مزه ها تلفیق شن .

سیخ چوبی رو نیم ساعت تو آب خیس میدیم تا بر اثر حرارت نسوزه .

و تو یه شیر جوش کمی کره رو ذوب کردم و یکی دو قاشق رب نارنج بهش اضافه یه کوچولو آب جوشیده هم بهش اضافه می کنم بعد یکی دو دقیقه از رو حرارت برداشتم .

تکه های مرغ رو به سیخ می کشیم و کف تابه می چینیم و کمی روغن میریزیم و درشو میزاریم کمی که تفت خورد رب نارنج و کره رو بهش اضافه و سیخا رو زیرو رو می کنیم تا آماده شه .

پ.ن? دوستان رب نارنج فوق العادست رنگو روش مثه رب انار فقط روی سیخا وقتی ریختین حواستون باشه و حرارت ملایم چون رب زود میسوزه? .

اضافه می کنم ?وقتی سینه مرغ نیمه منجمد باشه به راحتی می تونین خردش کنین و راحت تر هستید. برای قالب زدن کره حتما منجمد باشه

رب نارنج رو آماده تهیه می کنم?

اینم از جوجه تابه ای با سس نارنج خوشمزمون… امیدواریم که خوشتون اومده باشه… نوش جون

@shirin_5189 :عکس و رسپی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.