ترشی فلفل شکم پر

0
3/5 - (2 امتیاز)

ترشی ها از مخلفاتی هستند که باعث باز شدن ذائقه ی فرد میشوند و غذا را لذت بخش تر می کنند. انواع مختلفی دارند و معروفترین آنها، ترشی لیته و تررشی مخلوط و همچنین ترشی هفت بیجار شمالی و انواع شور است. شورها نیز نوعی ترشی به حساب می آیند. امروز قرار است نوعی ترشی متفاوت را آماده کنیم. ترشی شکم پر با فلفل دلمه که بسیار خوش عطر و طعم هست. با ما همراه باشید با طرز تهیه ترشی فلفل شکم پر فرد اعلا.

حتما از فلفل های محکم استفاده کنید. تنوع رنگی باعث جذاب شدن ترشی خواهد شد. مواد را بسیار ریز کنید چون باید به طور مساوی در داخل دمه ها قرار بگیرند. اگر طرفدار ترشی های فوق العاده تند هستید(مثل من!) پیشنهاد می کنیم ترشی بندری مارو از دست ندید. بهترین ترشی تندی که تا حالا خوردید همین ترشی بندری خواهد بود.

مواد لازم :

فلفل درشت شیرین

سبزی گشنیز ساطوری شده

گوجه سفت ریز نگینی شده

هویج ریز نگینی شده

سیر رنده شده ( به دلخواه)

نمک

فلفل تند ریز شده

سرکه

آب

طرز تهیه ترشی فلفل شکم پر

مواد رو خرد خرد می کنیم

داخل فلفل هارو مثل دلمه خالی کرده، داخل آن را با مواد پر کرده، سرکه و آب را با هم مخلوط کرده تا تندی سرکه گرفته شود،
فلفل های پر شده را در ظرفی مناسب چیده و سرکه را ریخته در آن را محکم ببندین و در یخچال بگذارید، بعد از یک هفته نوش جان کنید.

ترشی فلفل شکم پر ما هم تموم شد. امیدواریم که این ترشی خوش عطر و بو رو آماده کنید و از خوردنش در کنار غذاهای دیگه لذت ببرید. میزان فلفل و تندی دست خودتونه و مزشو باب سلیقه ی خودتون آماده کنید. خوردن زیاد ترشی جات ضرر داره. پس تو استفادشون مراعات کنید. از همراهی گرم و صمیمانتون کمال تشکر رو داریم. نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.