تارت آلبالو با پودینگ وانیلی

0
Rate this post

آلبالو یه میوه ی فوق العاده لذیذه که مخصوص فصل تابستون هستش. حالا ما میخوایم با این میوه ی خوش رنگ و لعاب، یه دسر فوق العاده آماده کنیم. به اسم تارت آلبالو با پودینگ وانیلی که خیلی هم عالی قراره بشه. پس لطفا همراه ما در ادامه ی این مطلب باشید تا با هم آموزش کاملی از درست کردن تارت آلبالو با پودینگ وانیلی داشته باشیم. پودینگ نارگیلی رو هم میتونید جایگزین پودینگ وانیلی کنید که دستورش هم تو همین لینکه… با ما همراه باشید.

مواد لازم برای خمیر تارت

تخم مرغ یک عدد
آرد سه و نیم لیوان
شیر سه چهارم لیوان
روغن مایع یک سوم لیوان
بکینگ پودر یک ق چ

مواد داخل تارت

مربای آلبالو به مقدار لازم
یک بسته پودینگ وانیلی
شیر دو لیوان

طرز تهیه تارت آلبالو با پودینگ وانیلی

ابتدا یکی از تخم مرغها رو با چنگال میزنیم تا از لختگی در بیاد و بعد روغن مایع و شیر و بکینگ پودر رو به ترتیب اضافه میکنیم و هم میزنیم تا مایع یکدست بشه و در آخر آرد رو که قبلا الک کردیم رو آرام اضافه میکنیم و کمی ورز میدیم و نیم ساعت در یخچال قرار میدیم.

و در طی استراحت خمیر، پودینگ رو حاضر میکنیم.

یک بسته پودینگ رو با دو لیوان شیر مخلوط میکنیم و با هم زن خوب می زنیم تا به غلظت فرنی برسه به این مرحله که برسه پودینگ آمادس.

حالا خمیر رو باز میکنیم و داخل قالب تارت که قبلا چرب کردیم پهن میکنیم و خمیر دور قالب رو می گیریم و کف خمیر رو هم با چنگال چندتا سوراخ میکنیم و در ۳۰ دقیقه با در جه حرارت ۱۷۰ درجه درفر قرار میدیم تا پخته بشه.

بعد از سرد شدن تارت، پودینگ رو داخل تارت میریزم و روشو با مربای آلبالو میپوشونیم.

zahrana_sh1388 : عکس و رسپی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.